پرنياپرنيا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دختری از جنس ماه (پرنیا جعفری)

کلاس نقاشی و بیماری پرنیا

1390/5/6 1:01
نویسنده : الهام
5,117 بازدید
اشتراک گذاری

ابر دور ابر نزدیک

niniweblog.com

امروز ساعت 10 صبح با مامان رفتم کلاس نقاشی اونجا خانم کریمی معلم نقاشیم به  من طریقه کشیدن ابرها را یاد داد ابر دور ابر نزدیک اما من خیلی حالم خوب نبود بخاطر همین نقاشیمو نصفه و نیمه کشیدم (تصویر بالا)وقتی هم آمدم بیرون سرم خیلی درد می کرد و به مامانم گفتم مامانی بچه ها انقدر شلوغ و پلوغ کردند که من سرم درد گرفت

niniweblog.com

niniweblog.com

و بعد از آن با مامانم و بابام رفتم دکتر

دکتر به من دارو داد یک مقدار استامینفون خوردم و کمی سردردم خوب شد و سپس انقدر حالم بد بود که دیگه تو بغل مامانم غش کردم و خوابیدم تا چند ساعت بعد که حالم بهتر شد

niniweblog.com

اینم از گالری نقاشی های من در ترم دوم با مربیگری سرکارخانم فاطمه کرمی عزیز

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)